.
Aktualne posty
-
Summer Entertaining lut 07, 2019
-
Bibendum Auctor lut 07, 2019
-
Bibendum Auctor lut 07, 2019
-
Summer Entertaining lut 07, 2019
Filtruj według
Gry
Quiz Polska to gra, w której losujesz kartę z pytaniem i kilkoma podpowiedziami, wśród nich znajduje się jedna prawidłowa odpowiedź. Gracze zadają sobie pytania na przemian. Każda prawidłowa odpowiedź przybliży was do wygranej.
Klasyczna gra dla całej rodziny. Rozwija proces logicznego myślenia, a przede wszystkim bawi i uprzyjemnia czas spędzony z najbliższymi.
W jednym opakowaniu kryją się aż 2 gry....
UKRYTA KOMNATA - w odległej krainie, w tajemniczym zamku ukryto komnatę ze skarbami. Zostań dzielnym rycerzem i odnajdź skarby. Pomożesz Królewnie Wiki i poznasz nowych przyjaciół. Ruszaj do zabawy a czarodziejska różdżka wskaże ci drogę.
NOWI PRZYJACIELE - na zielonej polanie bawią się razem zwierzaki małe i duże. Dołącz do nich i jak najszybciej przejdź całą polankę. Oj! Uważajcie na małe przeszkody. W opakowaniu: - dwustronna plansza - pionki - kostka - elementy gry - karty - żetony - instrukcja.
WARCABY - gra planszowa wywodząca się z szachów, upowszechniona w Europie we Francji u schyłku XI wieku. Gra posiada wiele odmian, spośród których uważane za dyscyplinę sportową są jedynie warcaby polskie (stupolowe) nazywane też międzynarodowymi. W większości krajów gra odbywa się jednak przeważnie na warcabnicy posiadającej 64 pola (często zastępowanej szachownicą), z wykorzystaniem 24 pionków (po 12 dla każdego z graczy).
MŁYNEK - jest jedną z najstarszych gier znanych do dziś. Jej pochodzenie nie jest jeszcze zbadane. Pierwsze ślady miniatur plansz do młynka znajdowano już w grobach z Epoki brązu (ok. 3400-700l p.n.e), pełniły wówczas prawdopodobnie rolę magiczną i występowały w roli amuletów.
Quiz Europa to gra, w której losujesz kartę z pytaniem i kilkoma podpowiedziami, wśród nich znajduje się jedna prawidłowa odpowiedź. Gracze zadają sobie pytania na przemian. Każda prawidłowa odpowiedź przybliży was do wygranej.
Zestaw dwóch gier klasycznych: CHIŃCZYK oraz WARCABY. Gry przeznaczone dla 2-4 graczy. Zestaw gier klasycznych to świetna zabawa dla całej rodziny. To doskonały sposób na spędzenie czasu wolnego w gronie najbliższych. Klasyka gier to dobra zabawa z dziećmi, które przygotowują się do pierwszych dni w szkolnej ławce. Czas poświęcony na grę, oswoi dziecko z potrzebą przebywania w jednym miejscu. Dzieci wspólnie z rodziną i przyjaciółmi uczą się i bawią.
W zestawie dwie gry dla chłopców.
MIEJSKI WYŚCIG - sportowe samochody, zawrotna prędkość. Sprawdź swoje możliwości na drodze. Chłopcy z klubu kierowców muszą dostarczyć ważne przesyłki i to szybko. Już szykują swoje auta i ruszają w drogę.
MISJA WOJSKOWA - przejdź szkolenie wojskowe i wyrusz na niezwykłą misję wraz z przyjaciółmi. Tylko nieliczni zdołają wykonać trudne zadania jakie przed nimi stoją. Czy Wam się uda? Sprawdź czy będziesz dobrym żołnierzem.
Gra przeznaczona dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania. Celem gry jest utworzenie wyrazów przedstawionych na kartkach i ułożenie ich na planszy. Starsi gracze mogą wybrać trudniejszy wariant i sami wymyślać wyrazy do ułożenia.
Klasyczna gra dla całej rodziny. Rozwija proces logicznego myślenia, a przede wszystkim bawi i uprzyjemnia czas spędzony z najbliższymi.
Dwie klasyczne gry dla całej rodziny. Rozwijają proces logicznego myślenia, a przede wszystkim bawią i uprzyjemniają czas spędzony z najbliższymi.
Klasyczna gra dla całej rodziny. Rozwija proces logicznego myślenia, a przede wszystkim bawi i uprzyjemnia czas spędzony z najbliższymi.
Celem gry jest odtworzenie symboli figur znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy.
Gra edukacyjna. Dziecko poprzez zabawę poznaje świat Matematyki. Poznaje figury geometryczne, rozwiązuje zadania matematyczne. Doskonały pomysł na spędzanie wolnego czasu razem z dzieckiem. W zestawie dwie gry Profesor Cyferek oraz Figury i kolory. W komplecie: plansze, karty, żetony z figurami, karty do figur, kostka, pionki, instrukcja.
W zestawie znajdują się dwie gry.
MISJA SPECJALNA - Przejdź odważnie szkolenie i zbierz oddział komandosów. Rusz na misję specjalną. Odbicie zakładników z bazy wroga. Trudne zadanie i mnóstwo pułapek. Na odważnych czeka nagroda. Żołnierze – powodzenia w waszej misji!
PIŁKA NOŻNA - Sport i emocje przeniesione na planszę. Boisko w szachownicę, bramkarze na bramkach gotowi do obrony. Czy Ty – zawodnik jesteś gotowy do meczu? Ciekawych rozgrywek
Zostań Strażakiem to gra planszowa z twardą planszą. Gra przeznaczona dla całej rodziny, ale przede wszystkim dla najmłodszych dzieci.Pouczająca gra odbywa się na obszernej planszy z talią kart, loteryjką, kartami pytań, certyfikatami i odznakami sprawności. Podczas gry dzieci będą musiały odpowiedzieć na pytania na temat bezpiecznej zabawy i wiele ciekawostek jaki każdy mały strażak powinien znać odpowiedź. Gra niesie ze sobą wartości dydaktyczne pomagając dzieciom w poznaniu zasad, które warto przestrzegać i zachowania w przypadku zagrożenia. Gra uczy rozróżniać dobre zabawy od złych i przestrzega przed zagrożeniami podczas dziecięcych zabaw.
Gra edukacyjna, która uczy każde dziecko jak się zachowywać w awaryjnych sytuacjach. Tu każdy pozna zawód policjanta, który pilnuje życia ludzi i zwierząt, a także naszego dobytku. Zbierzcie siły, bo czeka was niezwykła przygoda.
Gra przeznaczona dla całej rodziny, ale przede wszystkim dla najmłodszych dzieci. Pouczająca gra odbywa się na obszernej planszy z talią kart, loteryjką, kartami pytań, certyfikatami i odznakami sprawności. Podczas gry dzieci będą musiały odpowiedzieć na pytania na temat bezpiecznej zabawy i wiele ciekawostek na jakie każdy mały lekarz powinien znać odpowiedź. Gra niesie ze sobą wartości dydaktyczne pomagając dzieciom w poznaniu zasad, które warto przestrzegać i zachowania w przypadku zagrożenia. Gra uczy rozróżniać dobre zabawy od złych i przestrzega przed zagrożeniami podczas dziecięcych zabaw. Pamiętajmy, że rywalizacja podczas gry to również emocjonalny rozwój dziecka pozwalający na przeżywanie zwycięstw ale także nabywanie umiejętności pogodzenia się z porażką.
W zestawie znajdują się trzy gry.
NASZA FARMA - to fantastyczna gra - zabawa na farmie u babci i dziadka. Co was tu czeka? Ładnie wypielone marchewkowe grządki babci. Ale kogo my tu mamy? Mały, szary zajączek ma na nie ochotę. Musicie go koniecznie przegonić. Co was jeszcze może spotkać w tej grze? Zagrajcie, a dowiecie się.
SZYBKA DOSTAWA - to gra do zabawy w gronie wspaniałych przyjaciół. Waszym zadaniem jest przewieźć kury do nowego kurnika. Nowy kurnik i ferma są sporo oddalone, a po drodze czekają różne niebezpieczeństwa. Kto okaże się najlepszy, ten wygra. Pilnujcie swojego cennego transportu.
RUDY LIS I KURY - czas zagrać w trzecią ciekawą grę. Tu, na planszy rządzi Lis. Wpadł do kurnika i narobił zamieszania. Kury i kurczaki, tak się go bały, że z kurnika pouciekały.
W zestawie znajdują się trzy gry.
SZYBKIE AUTA - przygodowa gra dla przyszłych kierowców. Na środku pustyni jest znany tor dla szybkich aut. Dyrektor toru ogłosił konkurs na najszybszy samochód tego sezonu. Stań do wyścigu i Ty. Zawodnik, który zwycięży dostanie dyplom "Mistrza sezonu".
ZBUDUJ DRABINĘ - u dziadka w ogrodzie rośnie duże drzewo dębowe. Dziadek postanowił wybudować na drzewie domek Pirata. Jednak jego drabina jest zbyt krótka, aby zbudować domek. Prosi was o pomoc w jej budowie. Razem z przyjaciółmi pomóżcie mu.
KTO ZGUBIŁ WĘŻA - pewna czarodziejska rodzina wyczarowała dużo węży. Złe zaklęcie i kłopoty murowane. Pomóż dla Taty czarodzieja i jego dzieciaków zawieźć je do Zoo. Pilnujcie ich, żeby nie uciekły, bo mama bardzo się ich boi. Powodzenia, sprawdź się w nowej roli.
W zestawie znajdują się trzy gry.
TAJEMNICZE WYSPY. To przygodowa gra dla poszukiwaczy mocnych wrażeń. Na oceanie odkryto 5 wysp połączonych mostami. Na każdej wyspie znajdują się szmaragdy. Zaproś przyjaciół do wspólnego szukania skarbów. Pamiętajcie o dziurach w moście i tubylcach, którzy nie chcą oddać szmaragdów.
ZBUDUJ DRABINĘ. Druga gra w gronie przyjaciół pozwoli razem miło spędzić czas. U dziadka w ogrodzie rośnie duże drzewo dębowe. Dziadek postanowił wybudować na drzewie domek Pirata. Jednak jego drabina jest zbyt krótka, aby wybudować domek. Prosi was o pomoc w jej budowie.
KTO ZGUBIŁ WĘŻA. Zagraj w trzecią grę i pomóż przyjaciołom. Pewna czarodziejska rodzina wyczarowała dużo węży. Złe zaklęcie i kłopoty murowane. Pomóż Czarodziejowi i jego dzieciakom zawieść węże do ZOO.
W zestawie znajdują się dwie gry.
ŚWIAT PSZCZÓŁ - uczestnicy wcielają się w rolę pszczół, które mają za zadanie jak najszybciej zebrać wiaderka z miodem po drodze wykonując określone zadania.
BAL NA ZAMKU - gracze spieszą się na bal urodzinowy Królewny.
W zestawie znajdują się dwie gry.
Wyprawa na grzyby. To fascynująca gra rodzinna dla miłośników przyrody. Dzieci mają za zadanie przemierzyć las i zapełnić grzybkami swoje koszyczki. Piesza wycieczka po leśnej dróżce w otoczeniu zwierząt to dobra zabawa. Pamiętajcie jednak o zbieraniu dobrych, jadalnych grzybków. Kto ominie te trujące i zbierze najwięcej jadalnych ten wygrywa.
Szkoła cyrkowa. To magiczna gra dla miłośników cyrkowych trików i pokazów. Spędź wolną chwilę z przyjaciółmi w szkole cyrkowej, będziesz miał możliwość poznać bliżej niezwykłe sztuczki i ludzi je wykonujących. Zdobędziesz certyfikat ukończenia szkoły cyrkowej i bilet na przedstawienie w najsławniejszym Cyrku, który mogą zorganizować wszyscy gracze.
Bezpieczna droga to gra planszowa z dwustronną twardą planszą do zabawy dla całej rodziny, a w szczególności dla najmłodszych dzieci. Zabawy toczy się na barwnej planszy, z talią kart, z indywidualnymi kartami do skompletowania, oraz za znakami drogowymi. Kto zdobędzie komplet kart i pozna znaki drogowe, nie tylko dostanie zabawową kartę rowerową, ale ma również szansę wygrać całą grę. Gra pomaga dzieciom w poznaniu podstawowych znaków drogowych i zasad bezpiecznego poruszania się po drodze. Pozwala rozróżnić dobre zabawy od złych. Przestrzega przed zagrożeniami podczas zabaw. Rywalizacja w grze to również jeden ze sposobów na rozwój emocjonalny dzieci. Gra ? zabawka pozwala na miłe spędzenie czasu w grupie i zwiększa zasób wiedzy u dzieci.
W zestawie znajdują się dwie gry.
ZNAKI DROGOWE. Celem gry jest wykazanie się znajomością znaków drogowych. Wygrywa ten gracz, który pierwszy dojdzie bezpiecznie do końca.
LEŚNY TELEFON Celem gry jest przejście z budki START do budki META, wykonując zadania zapisane w instrukcji. Po wyrzuceniu kostką odpowiadającej liczby oczek ruszasz w trasę. zabawa polega na pokonaniu trudności w połączeniach Leśnego telefonu.
W zestawie znajdują się dwie gry.
KOPALNIA ZŁOTA - Są na świecie małe skrzaty, co pracują jak górnicy. W kopalniach pilnują skarbów. Jeśli odnajdziecie wejście do kopalni to skarb jest prawie wasz. Kto jest najlepszym górnikiem – zdobędzie największy skarb.
PRZYGODY DINOZAURÓW - Dinozaury wyszły na spacer po lesie. Zrobiło się ciemno i zabłądziły. Zobacz, jakie miały przygody nim dotarły do domu.
"Maluj i graj" to wyśmienita zabawa. Kolorowanie wpływa na sprawność manualną u dzieci, a jednocześnie na motorykę i precyzję. Wymaga koncentracji od uczestników zabawy. Rozwija wyobraźnię i kreatywność. Gra jako element zabawy, stanowi jednocześnie element nauki, rozwija pamięć i organizację przestrzenną. "Maluj i graj" może być polecana do dodatkowych zadań domowych-w ramach nauki wczesnoszkolnej. Naklejki z literkami to dodatkowa zabawa dla dzieci. Można je wykorzystać w dowolny sposób.
"Maluj i graj" to wyśmienita zabawa. Kolorowanie wpływa na sprawność manualną u dzieci, a jednocześnie na motorykę i precyzję. Wymaga koncentracji od uczestników zabawy. Rozwija wyobraźnię i kreatywność. Gra jako element zabawy, stanowi jednocześnie element nauki, rozwija pamięć i organizację przestrzenną. "Maluj i graj" może być polecana do dodatkowych zadań domowych-w ramach nauki wczesnoszkolnej. Naklejki z literkami to dodatkowa zabawa dla dzieci. Można je wykorzystać w dowolny sposób.
W zestawie znajdują się dwie gry.
MAŁY STRAŻAK - jesteś strażakiem a celem gry jest przebycie drogi jak najszybciej. Na drodze napotkacie wiele zadań, które pomogą wam przeżyć wspaniałą zabawę.
LOT NA KSIĘŻYC - celem gry jest przebycie drogi pełnej przygód z Ziemi na Księżyc. W czasie lotu napotkacie wiele zadań, które pomogą wam przeżyć wspaniałą zabawę w kosmosie.
Podczas gry dzieci uczą się rozpoznawać figury geometryczne i kolory. Figury występują w sześciu kolorach, a dzieci rzucają dwiema kostkami. Wylosowane elementy muszą zostać ułożone na planszy. Figurki to prosta gra edukacyjna dla najmłodszych odbiorców.
Rancho to rodzinna gra planszowa o nowoczesnym farmerze, który nie tylko hoduje zwierzęta, ale również inwestuje w nieruchomości. Autorem gry jest Michał Stajszczak wg idei Karola Borsuka. Ilustracje przygotował znany rysownik Piotr Socha. Rancho jest kontynuacją popularnego Superfarmera - najbardziej znanej gry wydawnictwa Granna, która nieprzerwanie od 15 lat odnosi sukcesy na rynku polskim, jak i za granicą. Grę Superfarmer wymyślił w 1943 roku jeden z najsłynniejszych polskich matematyków - profesor Karol Borsuk. Nazywała się wtedy Hodowla Zwierzątek i była pomysłem profesora na ratowanie domowego budżetu w czasie wojny.
Zestaw zawiera dziesięć kości do gry w atrakcyjnym, kolorowym opakowaniu. Zabawa składa się z dziesięciu kolejek rzutów i przeznaczona jest dla dowolnej ilości graczy. Gra polega na zdobyciu jak największej ilości punktów podczas wszystkich kolejek. Kości mogą być także rekwizytami do gier losowych oraz planszowych.
Zestaw kreatywny zawierający pieczątki, naklejki i tusz, dzięki któremu można odbijać kształty a następnie je kolorować. Można również ozdabiać nimi swoje rysunki.
"Rajd samochodowy" i "Ślimak" to dwie gry planszowe, w których wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na ostatnim polu toru gry. Gracze starając się wyrzucić jak największą liczbę oczek kostką, przesuwają swe pionki po torze. W trakcie swojego rajdu na planszy każdego z graczy będą spotykały miłe lub przykre niespodzianki, kary i nagrody. Wszystko to zapewnia uczestnikom gry wysoki poziom emocji. Kolorowe plansze oraz proste reguły obu gier są gwarancją dobrej zabawy - zwłaszcza dla najmłodszych. Zawartość pudełka: dwustronna plansza, 4 pionki, kostka, instrukcja.
Rewelacyjna gra zręcznościowa dla całej rodziny. Gra wymaga zręczności, jest łatwa do nauczenia i zabawna. Proste zasady oraz możliwość zabawy niezależnie od wieku sprawiają iż w grę potrafi zaangażować się cała rodzina i to na długie godziny. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz. Kładzie on małą pchełkę w odpowiedniej odległości od miseczki. Trzymając dużą pchełkę należy docisnąć jej krawędzią na brzeg leżącej małej pchełki tak, aby podskoczyła ona i wpadła do miseczki. Celem gry jest umieszczenie wszystkich 4 małych pchełek jednego koloru do miseczki stojącej miedzy graczami. Wygrywa ten kto zrobi to pierwszy.
Przygotowujemy pizzę na magnesach. Magnesowe krewetki, grzybki, oliwki otwierają drzwi do dziecięcej fantazji. Dobierz dodatki do pizzy wraz z przyjaciółmi. Kaprichioza, Margherita, wegetariańska – wszystko, czego zapragniesz. Gdy danie gotowe, można przejść do tostów! Zestaw: 4 kawałki pizzy, 2 tosty, 41 magnesowych składników.
W grze posługujemy się dwoma różnymi dwunastościennymi kostkami, na których znajdują się wizerunki różnych zwierząt. Rzuty kostkami wskazują jakie karty-zwierzęta gracz może wziąć ze stada głównego. Wyrzucenie lisa lub wilka powoduje stratę zwierząt, przed czym uchronić może tylko posiadanie dużego lub małego psa. Kolejne zwierzęta można zdobyć dzięki rzutom kostkami lub drogą wymiany ze stadem głównym. Wygra ten, kto pierwszy zgromadzi w swoim stadzie po jednym przedstawicielu każdego gatunku zwierząt. Zalety gry Oryginalne, jedyne w swoim rodzaju zasady gry autorstwa wybitnego polskiego matematyka - Karola Borsuka. Urocza gra dla całej rodziny. Dzięki stałemu zagrożeniu ze strony drapieżników pełna niespodziewanych emocji. Dopinguje do nauki sprawnego liczenia.
To prosta i łatwa gra. Każdy, kto gra w "Pamięć" ćwiczy swą spostrzegawczość, koncentrację, prawidłowość skojarzeń, a przede wszystkim doskonali swą pamięć. Ważną i wyjątkową cechą tej gry jest to, że dorośli grając w nią z dziećmi nie mają przewagi wynikającej z różnicy wieku. W każdej rozgrywce dzieci są silnym przeciwnikiem dla dorosłych i najczęściej z nimi wygrywają. Gra w "Pamięć" to dużo wesołej i ekscytującej zabawy, a także dobry wysiłek umysłowy.
Zestaw edukacyjny zawierający 32 karty i 64 ćwiczeń, umożliwiających poznawanie liter, słów, liczb, wielkości, kształtów i kolorów. Ponad 1000 quizów, pozwalających dzieciom się sprawdzić; dzieci mogą również zmierzyć się z przyjaciółmi w grze planszowej dla 2 do 4 graczy, aby uczyć się w sposób bardziej zajmujący, co czyni tradycyjną grę bardziej ciekawą i stymulującą. Dzieci uczą się niezależnie dzięki mówiącemu długopisowi, który prowadzi dzieci przez grę.