.

Wyniki wyszukiwania dla producenta: GRANNA

Marka Granna jest polskim wydawcą i producentem gier, istniejącym na rynku od 1991 roku. W swojej ofercie posiada wiele różnych gier, przeznaczonych dla dzieci w każdym wieku. Wszystkie posiadają cechy edukacyjne, a wiele z nich jest cenionych zarówno przez rodziców, jak i przez nauczycieli. Firma szczególnie dba o jakość wykonania, a także starannie dobiera komponenty i materiału używane do produkcji.

29,90 zł
Ilość w magazynie: 1 szt.

 

28,50 zł
Ilość w magazynie: 4 szt.

 

14,90 zł
Ilość w magazynie: 2 szt.

 

11,30 zł
Ilość w magazynie: 7 szt.

 

26,50 zł
Ilość w magazynie: 4 szt.

 

28,50 zł
Ilość w magazynie: 4 szt.

 

64,90 zł
Ilość w magazynie: 6 szt.

 

18,50 zł
Ilość w magazynie: 9 szt.

 

21,30 zł
Ilość w magazynie: 3 szt.

 

23,90 zł
Ilość w magazynie: 8 szt.

 

24,20 zł
Ilość w magazynie: 5 szt.

 

28,50 zł
Ilość w magazynie: 3 szt.

 

28,20 zł
Ilość w magazynie: 1 szt.

 

20,80 zł
Ilość w magazynie: 4 szt.

 

28,50 zł
Ilość w magazynie: 3 szt.

 

67,50 zł
Ilość w magazynie: 4 szt.

 

18,50 zł
Ilość w magazynie: 4 szt.

 

28,50 zł
Ilość w magazynie: 4 szt.

 

28,50 zł
Ilość w magazynie: 6 szt.

 

18,50 zł
Ilość w magazynie: 1 szt.

 

18,50 zł
Ilość w magazynie: 5 szt.

 

28,50 zł
Ilość w magazynie: 2 szt.

 

11,90 zł
Ilość w magazynie: 8 szt.

 

11,30 zł
Ilość w magazynie: 8 szt.

 

11,30 zł
Ilość w magazynie: 8 szt.

 

REKLAMA TV
38,20 zł
Ilość w magazynie: 1 szt.

 

REKLAMA TV
67,50 zł
Ilość w magazynie: 12 szt.

 

18,50 zł
Ilość w magazynie: 2 szt.

 

14,90 zł
Ilość w magazynie: 1 szt.

 

43,20 zł
Ilość w magazynie: 2 szt.

 

11,30 zł
Ilość w magazynie: 1 szt.

 

26,50 zł
Ilość w magazynie: 3 szt.

 

26,50 zł
Ilość w magazynie: 3 szt.

 

49,90 zł
Ilość w magazynie: 1 szt.

 

27,90 zł
Ilość w magazynie: 4 szt.

 

34,50 zł
Ilość w magazynie: 3 szt.

 

25,20 zł
Ilość w magazynie: 1 szt.

 

29,90 zł
Ilość w magazynie: 1 szt.

 

26,50 zł
Ilość w magazynie: 2 szt.

 

68,50 zł
Ilość w magazynie: 1 szt.

 

14,90 zł
Ilość w magazynie: 6 szt.

 

Nadchodzi zima...a leśne zwierzęta gromadzą jedzenie na długie zimowe dni. Celem graczy jest jak najszybsze zdobycie pięciu przysmaków, tego samego rodzaju. Gra jest prosta i szybka, świetnie się sprawdzi na każdej imprezie. W każdej turze gracz wybiera dwie karty leśnych zwierzaków. Używa ich po kolei. Zwierzaki pozwalają zbierać jedzenie i podbierać je innym graczom. Oczywiście jest też element blefu. Pierwszy gracz, który zbierze pięć identycznych przysmaków, wygrywa.

Ostatnie sztuki w magazynie

Zagadki Smoka Obiboka Niebieskie Granna Gra zawiera 117 kart, na których po jednej stronie znajdują się rymowane zagadki, a po drugiej kolorowe ilustracje-odpowiedzi. W nagrodę za prawidłowo rozwiązaną zagadkę dzieci otrzymują element puzzla. W Zestawie znajdziemy: 117 kart z zagadkami; 4 plansze do zaznaczania poprawnych odpowiedzi; 24 kolorowe żetony instrukcja. Wiek: 4-7 lat. Ilość graczy: 1-6.

Twoim celem jest zdobycie jak największej liczby kwartetów – czyli czterech kart z państwami z danego kontynentu. Jak to zrobić? Gdy przypadnie Twoja kolej, zapytaj innego gracza, czy ma potrzebną Ci kartę. Jeśli tak, zdobywasz ją i możesz pytać dalej. Jeśli gracz jej nie ma, kolejka przechodzi na niego i teraz to on może szukać kart do swojego zestawu. Pamiętaj: jak tylko uzbierasz zestaw 4 kart, krzyknij „kwartet!”. Gra kończy się, gdy uda się skompletować wszystkie kwartety. Jeśli masz ich najwięcej – wygrywasz! Zagraj też w wariant trudniejszy dzięki któremu zdobędziesz dodatkową wiedzę o państwach występujących w grze.

Ostatnie sztuki w magazynie

Jedna z najciekawszych łamigłówek geometrycznych! Wciągająca gra dla dzieci i dorosłych! Rozwija umiejętność logicznego myślenia! - plansza - 12 elementów układanki, każdy składa się z 5 kwadratów - instrukcja Liczba graczy: 1-2 Wiek: 7+

Gra ta została stworzona z myślą o dzieciach, ale zdecydowanie nie jest tylko dla nich. Grupa dorosłych ludzi (młodych ludzi powiedzmy, a w każdym razie młodych duszą) będzie miała z tego prawdopodobnie jeszcze lepszą zabawę niż przedszkolaki. Zawodnicy stają na różnych końcach planszy, stawiając stopy na określonych polach (instrukcja wyjaśnia co i jak). Sędzia kręci wskazówką "zegara" i ordynuje to, co zegar pokaże każdemu graczowi po kolei: Np:"Paweł! Lewa ręka na niebieskie pole". Gracze przesuwają kończyny na wybrane kolorowe pola (oczywiście pole nie może być zajęte przez konkurenta). Wygrywa ten, kto jest w stanie ustać najdłużej na planszy.

28,50 zł

Podczas gry dzieci uczą się rozpoznawać figury geometryczne i kolory. Figury występują w sześciu kolorach, a dzieci rzucają dwiema kostkami. Wylosowane elementy muszą zostać ułożone na planszy. Figurki to prosta gra edukacyjna dla najmłodszych odbiorców.

64,90 zł

Rancho to rodzinna gra planszowa o nowoczesnym farmerze, który nie tylko hoduje zwierzęta, ale również inwestuje w nieruchomości. Autorem gry jest Michał Stajszczak wg idei Karola Borsuka. Ilustracje przygotował znany rysownik Piotr Socha. Rancho jest kontynuacją popularnego Superfarmera - najbardziej znanej gry wydawnictwa Granna, która nieprzerwanie od 15 lat odnosi sukcesy na rynku polskim, jak i za granicą. Grę Superfarmer wymyślił w 1943 roku jeden z najsłynniejszych polskich matematyków - profesor Karol Borsuk. Nazywała się wtedy Hodowla Zwierzątek i była pomysłem profesora na ratowanie domowego budżetu w czasie wojny.

18,50 zł

W grze posługujemy się dwoma różnymi dwunastościennymi kostkami, na których znajdują się wizerunki różnych zwierząt. Rzuty kostkami wskazują jakie karty-zwierzęta gracz może wziąć ze stada głównego. Wyrzucenie lisa lub wilka powoduje stratę zwierząt, przed czym uchronić może tylko posiadanie dużego lub małego psa. Kolejne zwierzęta można zdobyć dzięki rzutom kostkami lub drogą wymiany ze stadem głównym. Wygra ten, kto pierwszy zgromadzi w swoim stadzie po jednym przedstawicielu każdego gatunku zwierząt. Zalety gry Oryginalne, jedyne w swoim rodzaju zasady gry autorstwa wybitnego polskiego matematyka - Karola Borsuka. Urocza gra dla całej rodziny. Dzięki stałemu zagrożeniu ze strony drapieżników pełna niespodziewanych emocji. Dopinguje do nauki sprawnego liczenia.

Ostatnie sztuki w magazynie
28,50 zł

W pudełku znajdują się 4 propozycje gier (układanka, gra z kostką, domino oraz gra słowna). Wystarczy chwila zabawy, a dziecko powie: Już czytam!

Nowa edycja Superfarmera! Tym razem z drewnianymi pieskami. Superfarmer gra rodzinna, która uczy szacowania ryzyka, logicznego myślenia i podstaw matematyki. To sympatyczna rozrywka dla całej rodziny. Gra została wymyślona przez wybitnego polskiego matematyka profesora Karola Borsuka w czasie II wojny światowej. Od czasów okupacji mechanika gry nie zestarzała się, zachowując ciągle swoją dynamikę i prostotę.

Kontynuując misję "Dbam o środowisko. Gram bez plastiku" – plastikowe pieski w grze, zostały zamienione drewnianymi.

Superfarmer jest świetną grą familijną, która zaznajomi dzieci z matematyką. Strzeż się lisa i wilka. Hoduj zwierzęta, wymieniaj je by zdobyć po jednym zwierzątku z każdego typu. Udowodnij, że zasługujesz na tytuł Superfarmera.

Gdzie podziały się nasze mamy? Gdzie one się schowały? Zadaniem maluchów jest znalezienie mamy każdego z małych zwierzaków i połączenie ich w pary. To bardzo kolorowa gra, która pokazuje najmłodszym jak ważna jest rola mamy.

Patyczaki to gra przeznaczona dla najmłodszych dzieci. Zabawa polega na układaniu obrazków z patyczków. Dzieci mogą układać je z wzorów umieszczonych na planszach lub tworzyć własne kompozycje. Zabawa pomaga uruchamiać procesy analizy i syntezy. Patyczaki układane według wzorów umieszczonych w pudełku uczą rozpoznawania kształtów, kolorów i proporcji, pomogą w nauce liczenia i podstaw geometrii. Gry edukacyjne Granny pozwalają łączyć przyjemne z pożytecznym - zabawę ze zdobywaniem nowych umiejętności. Kształcą logiczne myślenie, twórczą aktywność, zdolności poznawcze oraz wytrwałość w wykonywaniu zadań od początku do końca. Dodatkowym walorem gier jest ich estetyka, barwna, czytelna i zabawna grafika oraz trwałość wykonania.

Gra zawiera 117 kart, na których po jednej stronie znajdują się rymowane zagadki, a po drugiej kolorowe ilustracje-odpowiedzi. W nagrodę za prawidłowo rozwiązaną zagadkę dzieci otrzymują element puzzla. Zawartość: 117 kart z zagadkami; 4 plansze do zaznaczania poprawnych odpowiedzi; instrukcja. Cechy gry: liczba graczy: 1-4; wiek gracza: 4-7 lat. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.

Świat dookoła nas jest pełen przeciwieństw. Coś jest małe, a coś duże. Gdzieś jest ciepło, gdzieś indziej - zimno. Ktoś jest głodny, a ktoś najedzony. Kolorowe kartoniki skrywają jeszcze więcej przeciwieństw. Czas je odnaleźć! Jak grać? Ułóż jasnoniebieskie kartoniki obrazkami do góry, a ciemnoniebieskie - obrazkami do dołu. Można już rozpocząć grę. Gdy pierwszy gracz odkrywa obrazek, wszyscy zaczynają szukać do niego pary. Kto pierwszy dostrzeże właściwy kartonik, nakrywa go dłonią, a następnie zabiera parę i układa ją obok siebie. Liczy się spostrzegawczość. Wygrywa ten z graczy, który zbierze najwięcej par przeciwieństw.

Ostatnie sztuki w magazynie
18,50 zł

Kolory otaczają nas zewsząd. Kaczuszka jest żółta, śliwka fioletowa, a pechowy kotek czarny. Poznając świat oglądamy całą paletę barw. A tobie, z jakim kolorem kojarzy się jabłuszko? Jest czerwone czy zielone? Poznajmy kolejne kolory i zagrajmy w domino. Jak grać? Gracze dostają po cztery kartoniki. Reszta pozostaje w pudełku - obrazkami do dołu. Grę rozpoczyna gracz, który ma kartonik z dwoma obrazkami w takim samym kolorze (np. żółtym - banan i żonkil). Następny gracz dokłada obrazek, w tym samym kolorze co już leżący na stole - żółty do żółtego, zielony do zielonego itd. Każdy dołożony obrazek pozwala dobrać jeden kartonik. Kto pierwszy położy wszystkie swoje kartoniki - wygrywa!

Lepiej sprawdzić, co jest w worku tak przysłowie stare uczy. Warto wiedzieć: kot czy nie kot na dnie worka mruczy. By ktoś cię nie wywiódł w pole, potrenować nie zawadzi. Zagraj z Granną w „Kota w worku”, Smok Obibok radzi. Gra edukacyjna „Kot w worku” uczy rozpoznawania i nazywania kształtów. Pozwala ćwiczyć sprawność rąk i paluszków oraz rozwija wyobraźnię przestrzenną. W instrukcji znajdują się opisy trzech zabaw dla dzieci. Do zabawy zaproś koniecznie kolegów i koleżanki albo najbliższych.

Ostatnie sztuki w magazynie
11,90 zł

Gry podróżne: Szachy to kieszonkowa wersja klasycznej gry strategicznej dla dwóch osób. Przez wiele wieków potężni władcy ćwiczyli za pomocą szachów logiczne myślenie i umiejętność przewidywania ruchów. Gra po dziś dzień zachowała swoje wyjątkowe walory edukacyjne.

11,30 zł

Klasyka nigdy nie wychodzi z mody! To popularne powiedzenie można odnieść również do Chińczyka. Choć jest to jedna z najstarszych gier na świecie, wciąż emocjonuje i zapewnia wspaniałą zabawę. Aby wygrać, spróbuj jako pierwszy wprowadzić wszystkie swoje pionki do domku.

11,30 zł

Każdy gracz układa w trzech rzędach ze swojej strony, tylko na czarnych polach, 12 swoich kamieni. Gracze wykonują ruchy na zmianę. W jednym ruchu, kamień może zostać przesunięty o jedno pole do przodu po przekątnej. Bicie kamieni przeciwnika odbywa się przez przeskoczenie jednym kamieniem przez bity kamień na następne pole za nim, o ile jest ono wolne. Bić można zarówno do przodu jak i do tyłu i jest ono obowiązkowe. Gdy kamień dojdzie do ostatniego rzędu szachownicy, zamienia się w damkę (oznaczamy ją poprzez odwrócenie kamienia na druga stronę). Damka porusza się o dowolną liczbę pól, w dowolną stronę po przekątnej i podobnie jak kamień, bije przeskakując przez kamienie i damki przeciwnika. Wygrywa ten, kto zbije wszystkie kamienie przeciwnika.

Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie, jednak wkrótce może się to zmienić! W okolicy grasują lis i wilk - Twoje zwierzaki mogą stać się dla nich cennym łupem. Mimo tego, postępując ostrożnie, możesz ochronić zwierzęta i zostać Superfarmerem! W grze posługujemy się dwoma różnymi dwunastościennymi kostkami, na których znajdują się wizerunki różnych zwierząt. Rzuty kostkami wskazują jakie karty-zwierzęta gracz może wziąć ze stada głównego. Wyrzucenie lisa lub wilka powoduje stratę zwierząt, przed czym uchronić może tylko posiadanie dużego lub małego psa. Kolejne zwierzęta można zdobyć dzięki rzutom kostkami lub drogą wymiany ze stadem głównym. Wygra ten, kto pierwszy zgromadzi w swoim stadzie po jednym przedstawicielu każdego gatunku zwierząt.

Ostatnie sztuki w magazynie

W grze posługujemy się dwoma różnymi dwunastościennymi kostkami, na których znajdują się wizerunki różnych zwierząt. Rzuty kostkami wskazują jakie zwierzęta gracz może wziąć ze stada głównego. Wyrzucenie lisa lub wilka powoduje stratę zwierząt, przed czym uchronić może tylko posiadanie dużego lub małego psa. Kolejne zwierzęta można zdobyć dzięki rzutom kostkami lub drogą wymiany ze stadem głównym. Wygra ten, kto pierwszy zgromadzi w swoim stadzie po jednym przedstawicielu każdego gatunku zwierząt. Gra otrzymała nową oprawę graficzną ze znakomitymi ilustracjami Piotra Sochy. Mieści się w dużym kwadratowym pudełku, zawiera plansze oraz plastikowe figurki małych i dużych psów. Dodatkową atrakcją jest też propozycja bardziej dynamicznej wersji gry.

W pokoju rodziców gra radio, a na podłodze leży dywan, który jest idealny do gier i zabaw. W moim pokoju są misie i klocki, i samochodziki, które ciągle gdzieś się chowają. A gdzie jest doniczka z kwiatkiem? Nie pamiętam. Muszę jej poszukać. Jak grać? Połóżcie przed sobą wybraną plansze pokoju. Gracz prowadzący losuje jeden obrazek z pudełka i pyta u kogo na planszy znajduje się poszukiwany przedmiot. Ten, kto go ma, zakrywa nim odpowiedni fragment swojej planszy. Pierwsza osoba, która zakryje cały duży obrazek pasującymi przedmiotami - wygrywa!

Ostatnie sztuki w magazynie
14,90 zł

Zadaniem graczy jest ułożenie jak największej ilości wyrazów na planszy za pomocą sześciokątnych żetonów. Doskonała rozrywka dla całej rodziny, nie tylko w podróży.

Ostatnie sztuki w magazynie

Grzybobranie powraca w wielkim stylu! Tytuł ten znają wszyscy fani gier planszowych, którzy za młodu zagrywali się w zbieranie grzybków. Teraz dajemy im możliwość, aby zaprezentowali tę grę ich własnym pociechom. Uwzględniając potrzeby współczesnych graczy, urozmaiciliśmy zasady gry, jak i przygotowaliśmy nową, trójwymiarową oprawę graficzną.Zapraszamy na niezwykłą wyprawę! Grzybobranie w zaczarowanym lesie to klasyczna gra planszowa w zupełnie nowej wersji. Zasady gry zostały wzbogacone poprzez pojawienie się zwierzątek, które mogą pomagać lub przeszkadzać podczas wędrówki. Na śmiałków czyha też wiedźma, która zrobi wszystko, by pokrzyżować ich plany. Urozmaicone zasady to nie jedyna nowość. Gra zyskała również fantastyczną, bajkową oprawę 3D!

Ostatnie sztuki w magazynie
11,30 zł

Tradycyjna chińska układanka i super łamigłówka. Składa się z siedmiu drewnianych elementów. Daje możliwość układania tysięcy wzorów wg załączonych plansz lub z wyobraźni. Gra przeznaczona: dla 1 lub 2 graczy, w wieku od 7 lat. 

Ostatnie sztuki w magazynie

Dlaczego powinieneś jeździć w kasku? Czy wiesz, z jaką prędkością możesz jeździć na rowerze? Czy wiesz, co to są odblaski? Czy możesz jeździć rowerem po autostradzie? W grze znajdziesz odpowiedzi nie tylko na te pytania, ale także na wiele innych dotyczących prawidłowych zasad ruchu drogowego. wiek: 6-12, liczba graczy: 1-4

26,50 zł
49,90 zł

Gra zwyciężyła w konkursie "Wymyśl grę, zostań autorem GRANNY". Gracze podróżują batyskafem i pstrykają zdjęcia najciekawszym zwierzakom! Jeśli zaryzykują i zejdą głęboko pod wodę, jest szansa, że uchwycą niezwykle rzadkie i fascynujące okazy. Ten, kto stworzy najlepszą kolekcję i zdobędzie najwięcej pereł, wygra rozgrywkę. Gra uczy dobrego planowania i ćwiczy umiejętność szacowania ryzykiem. Wiek: 7+ Liczba graczy: 2-4

Ostatnie sztuki w magazynie

Obrazkowy quiz dla przedszkolaków. W trakcie gry zapraszamy dzieci do rozwiązywania obrazkowych zadań. Dzieci same, bez pomocy dorosłych mogą sprawdzić, czy dobrze rozwiązały zadanie.

34,50 zł

Zestaw Kwiaty w doniczce umożliwia kształtowanie umiejętności manualnych i rozwija wiedzę z zakresu przyrody. Twoje dziecko udekoruje samodzielnie doniczkę, w której następnie wyhoduje swoją pierwszą roślinkę. W zestawie: farba akrylowa (4 kolory), szablony (4 rodzaje), ziemia, nasionka fasoli (4 szt.), kryształki (2 rodzaje), gąbeczka, klej, przezroczysta folia, pędzelek, brokat (3 kolory), instrukcja.

Gra GRANNA Squla quiz klasa 1 Sprawdź swoją wiedzę i refleks! Czy zdołasz jako pierwszy udzielić poprawnej odpowiedzi? Gra zawiera ponad 100 ciekawych i podchwytliwych pytań związanych z różnymi przedmiotami szkolnymi. Odkryj kartę i zastanów się nad poprawną odpowiedzią. Znasz ją? Bądź szybki nie daj się wyprzedzić! Gracz, który uzbiera najwięcej punktów, wygrywa. Gra dla 2-6 graczy w wieku od 4 do 7 lat.

Ostatnie sztuki w magazynie
29,90 zł

Na znanych bohaterów pada cień podejrzenia – jeden z nich jest przestępcą. Kto z Was rozwiąże zagadkę i wskaże złoczyńcę ukrywającego się wśród prawych obywateli? W Sherlocku liczy się precyzja myślenia, umiejętność łączenia faktów i wyciągania poprawnych wniosków. Gracze ścigają się, kto jako pierwszy rozwiąże zagadkę i prawidłowo wskaże przestępcę. To wspaniała intelektualna uczta dla każdego młodego detektywa!

Ostatnie sztuki w magazynie

Która godzina to zestaw gier i ćwiczeń, które w przystępny sposób przybliżą zagadnienia związane z odczytywaniem godzin i zrozumieniem ich zapisu. Poszczególne warianty gry zostały ułożone według poziomu skomplikowania – od najprostszych, aż po trudniejsze. Każdy znajdzie coś dla siebie, a zawarte w grze zadania pomogą utrwalić zdobytą wiedzę. Wszystkie warianty pozwalają na samodzielną zabawę, jak i grę drużynową. Gra zawiera 4 warianty rozgrywki. Zawierają one kilka prostych zabaw, które w zależności od wieku pomogą w nauce i utrwaleniu godzin i poprawnego zapisywania czasu.

Ostatnie sztuki w magazynie
68,50 zł

Gracze wspólnie budują Warszawę na przestrzeni sześciu epok. Od początku stołeczności miasta u schyłku XVI wieku aż po czasy współczesne.Każdy z nich tworzy przed sobą jedną z dzielnic miasta.Na koniec każdej z epok gry dzielnice przynoszą graczom dochód i punkty zwycięstwa.

Ostatnie sztuki w magazynie

Czy wiesz, co to znaczy robić kogoś w balona i czym jest tajemnica poliszynela? Wysłuchaj pytania i spośród trzech odpowiedzi wybierz tę, która wydaje ci się prawidłowa.